דרכון אירופאי – יתרונות רבים בקבלת דרכון של אחת ממדינות האיחוד האירופי

יותר ויותר ישראלים בוחרים בימינו לנצל את זכאותם ההיסטורית על בסיס קשר דם במטרה לזכות בדרכון אירופאי יוקרתי. בעבר התופעה לא נחשבה לכל כך נפוצה, אך הקמתו של האיחוד האירופאי וכניסתן של עשרות מדינות (28 – נכון לכתיבת שורות אלו) אליו שינתה את הדבר לחלוטין.

הסיבה לכך קשורה לשלל היתרונות שלהם זכאים אזרחי מדינות האיחוד, המרכזי שבהם הוא קבלת הדרכון המדובר.אם תשכילו להוציא דרכון אירופאי יתרונות רבים יחשפו בפניכם. להלן המרכזיים שבהם:

לגור ולעבוד באירופה ללא חשש

רבים הם הישראלים שמעוניינים להתגורר באירופה למטרות עבודה. הסיבה לכך קשורה לערכו הגבוה של היורו בהשוואה לזה של השקל, אפשרויות התעסוקה הרבות ותנאי העסקה טובים בהרבה מאלו שקיימים בארץ.

מי שאין לו אזרחות ודרכון אירופאיים יכול לעשות זאת רק אם עבר רילוקיישן מסודר דרך מקום העבודה, או שהוא עושה זאת בצורה שאינה חוקית (תופעה מוכרת היא של צעירים אחרי צבא שמוכרים בבאסטות בקניונים או בשיטת ה- "מדלת לדלת").

מי שכן מחזיק באזרחות והדרכון היוקרתיים יכול ליהנות מאישור עבודה גורף בכל מדינות האיחוד, ללא צורך בקבלת אישור כלשהו. כמובן שגם אפשרויות המגורים מגוונות יותר עבור אותם אנשים, שכן כל מדינות האיחוד פתוחות בפניהם.

ללמוד באירופה בחינם

במדינות אירופה מושם דגש רב על חינוך ורכישת השכלה גבוהה והממשלות אף מעודדות את העניין. אותו עידוד מתבטא בפטור משכר לימוד (לימודים בחינם), סבסוד מעונות מגורים ובחלק מהמדינות גם בהענקת מלגות מחייה נדיבות.

מי שיש לו אזרחות ודרכון מקומיים פשוט נרשם ללימודים במדינה בה הוא אזרח ומייד מקבל את כל התנאים ללא שום בירוקרטיה. חלקמהמדינות מציעות את סבסוד הלימודים גם במדינות אחרות באיחוד,ורצוי לברר את העניין מראש אל מול הקונסוליה והרשויות.

לעשות עסקים ולרכוש נדל"ן בלי מגבלות

חשבתם פעם לרכוש נדל"ן באירופה? או אולי לעשות עסקים בגדול מעבר לים? ללא דרכון אירופאי יתרונות אלו לא יהיו אפשריים עבורכם. הבנקים המקומיים לא יתנו לכם משכנתאות, לא תהנו מסיבסוד ותנאים נוחים לרכישת דירות, ובכל מה שקשור לעסקים – המיסוי והבירוקרטיה יכולים אף למנוע מכם אפשרות זו. זהו לא המצב עבור אזרח אירופאי שיכול לרכוש נדל"ן ולעשות עסקים בחו"ל ללא צורך באישורים מיוחדים או מיסוי כבד כפי שנדרש מאזרחים זרים.

לעבור באופן חופשי במעברי הגבול

עוד יתרון חשוב לבעלי אזרחות אירופאית ומחזיקי דרכון מתאים הוא היכולת לנוע בכל רחבי אירופה ללא צורך בקבלת אישורים כלשהם או הוצאת ויזה מיוחדת.

בביקורת הגבולות תהנו מתור מהיר במיוחד ותחסכו מעצמכם זמן ועצבים מרובים. והדובדבן שבקצפת? גם סיכויי היתר הכניסה שלכם לארה"ב (קבלת הויזה) ישתפרו פלאים.

רוצים ליהנות מכל היתרונות הללו שמעניק דרכון אירופאי? פנו אל משרד עורכי דין בהקדם!

מרבית מדינות האיחוד מקשיחות עם השנים את התנאים לקבלת האזרחות המקומית והדרכון שבא בעקבותיה. זוהי בדיוק הסיבה להזדרז ולהתקשר בהקדם עם משרד עורכי דין שמתמחה בתהליכי הגשת הבקשה. משרד שכזה ילווה אתכם צעד צעד ויתמודד עם כל הבירוקרטיות, בלי שתצטרכו להתאמץ יותר מידי. שיהיה בהצלחה!