מדוע כדאי להוציא דרכון פורטוגלי?

ממשלת פורטוגל החליטה בשנת 2015 כי היא מוכנה להשיב את האזרחות לכל מי שגורש ממנה ומספרד בסוף המאה ה- 15, הן עבורו והן עבור כל הצאצאים שלו בשושלת המשפחתית. משמעות הדבר כי אם אתם, כמו ישראלים רבים אחרים, צאצאים של יוצאי ספרד או פורטוגל, אתם בהחלט יכולים לפעול למען השבת האזרחות האבודה ולהפוך לאזרחים פורטוגליים לכל עניין ודבר.

ומה האזרחות הפורטוגלית נותנת?

ובכן, מי שהוא אזרח פורטוגלי יכול להוציא בקלות דרכון פורטוגלי שהוא דרכון אירופאי שמספק יתרונות רבים למחזיקים בו.באלו יתרונות מדובר? הישארו עימנו.

לגור היכן שתרצו במדינות האיחוד

האיחוד האירופאי הוא למעשה התאגדות של מספר מדינות באירופה שכפופות לחוקים והסכמים שקבעו לעצמן יחד. הדבר החשוב ביותר ממנו נהנים אזרחי המדינות שהן חלק מהאיחוד האירופאי הוא היכולת להגר לכל מדינה באיחוד ולגור בה. למעשה, ההסכמות בין המדינות באיחוד האירופאי קובעות כי ניתן להגר לכל אחת מהמדינות ולהפוך בהן לתושבי קבע כל עוד מתגוררים בהן 5 שנים לפחות.

המשמעות היא שמי שהופך להיות אזרח פורטוגל ובעל דרכון מקומי יכול בקלות להפוך לתושב קבע בספרד, פולין, רומניה וכל מדינה אחרת באיחוד לפי הצורך, לצאת ולהיכנס ממנה באופן חופשי וליהנות מכל התנאים המוצעים לתושבי הקבע כל זאת בתנאי ויש לכם דרכון אירופאי בתוקף.

סבסוד לימודים נוח

הדרכון הפורטוגלי פותח שער מבטיח ביותר לכל מי שרוצה להרחיב את השכלתו וללמוד מקצוע. כל מדינה לפי תנאיה אך פורטוגל ידועה בנדיבות הרבה שלה כלפי אזרחיה שמעוניינים ללמוד ולהתקדם, ובהתאם לזאת היא מסבסדת כמעט באופן מלא את הלימודים במדינה.

גם מי שמעוניין ללמוד בארץ אחרת באיחוד האירופאי לא יקופח, ויקבל מלגה נדיבה ביותר לשם כך. עבור ישראלים שמעוניינים ללמוד בחו"ל מוערמים לא מעט קשיים וצורך באישורים רבים. עבור אזרחי פורטוגל מדובר בזכות "טבעית" שאותה ניתן לממש ללא כל קושי ובמינימום בירוקרטיה.

פעולה עסקית חופשית

עבור ישראלים שמעוניינים להקים עסק באירופה או ליצור קשרים עסקיים עם מדינות אחרות באירופה עומדים לא מעט קשיים בירוקרטיים ומיסוי שמרקיע שחקים. הדרך לעבור את כל המכשולים הללו טמונה באזרחות ודרכון פורטוגליים. באופן זה תוכלו לפעול מבחינה עסקית בצורה חופשית בכל רחבי פורטוגל, ואף לזכות לתנאים מועדפים בכל רחבי אירופה. במילים אחרות – השמיים הם הגבול בשבילכם!

וזה עוד לא הכל

אחד התנאים להצטרפות לאיחוד האירופאי הוא היכולת של אותה מדינה לאפשר לאזרחיה לקבל את כל הזכויות שמאפשרות חיים טובים יותר. ואכן, דרכון פורטוגלי מבטיח לבעליו כי יהנה מכל התנאים שמובטחים לאזרחי מדינות אלו כגון משכנתאות בתנאים טובים, דיור ציבורי בר השגה, ביטוח בריאותי טוב, פנסיה וקצבאות שונות ועוד.

בנוסף, אזרחי פורטוגל נהנים מתנאי זכאות נוחים יותר בקבלת ויזה לארה"ב ולקנדה, מה שישראלים רבים יכולים רק לחלום עליו.

אז למה אתם מחכים? אל תתנו לזמן לחלוף ולשינויים בחוק הפורטוגלי להשתנות לרעתכם. פנו עוד היום למשרד עורכי דין שמתמחה בהוצאות אזרחות ודרכון פורטוגליים ותזכו באפשרות לחיים נוחים יותר.